Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque luctus eros quis elit molestie ut consequat metus lacinia. Sed condimentum convallis massa, id consectetur lacus facilisis quis.

Cara mengetahui Lappy anda punya jantina

hye.. hye.. aku nak kongsi rahsia siket.. boleh x?

okeh, bende ni sebenarnya aku ader terbace kat somewhere.. tp aku tak ingat kat maner..
so, aku nak kongsi ngan korang satu rahsia.. tentang lappy korang..

mesti korang nak tahu kan? ape lah sebenarnya jantina lappy korang? so, meh aku share..

1- first step, korang bukak notepad@text document..

2- then, copy ayat kat bawah ni...

CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"


3- pastu, paste dekat notepad@text document tadi

4- save as.. tapi pastikan korang check untuk ubah save as type kepada All Files.. faham?

5- then save macam biasa..

6- pastu, rename balik kepada name kat bawah ni..

love u.vbs


7- close notepad@text document

8- double click dekat file tadi.. korang akan dengar '' i love you ''..

okeh, kalau suara lelaki yang keluar bermakne lappy korang jantan keh.. kalau suara pompuan maknenye betina lah kn?

tapi ader jugak jenis lappy yang tak support coding ni.. takpe, korang just buat jer.. sebab nanti akan keluar jugak suara lappy korang.. so, korang boleh tahu la jantina lappy korang..

aku dah buat.. and lappy laptop aku adalah betina.. hehehe....

2 comments:

...r0xChiCs sTAr... said...

btol ke ?

...r0xChiCs sTAr... said...

hahaha..weyh !!!
laptop aku betine gak !!!
kah3,,syok la,,!
btol2 jd !!

Post a Comment

who is view my Blog

top pengomen blog ini..

Berkongsilah segala maklumat disini

Powered by Blogger.

Followers

About Me

My photo
Bersama-sama kita berkongsi ilmu di dunia ini...

you are visitor number :

Kami seluruh pelajar DNS 1B memohon maaf kepada semua lecturer yg amat kami sayangi sekiranya kami ada tersalah bicara, terkasar atau sebagainya kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana telah bnyak membantu kami dalam pelajaran... halalkan segala ilmu yg telah diberi supaya kami berjaya menempuh Final Exam yg akan berlangsung...TQ
View All